مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:402020-12-29دانش

آسیب های ستون فقرات در دوران کرونا/ورزش خانگی را جدی بگیرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نورالدین کریمی دانشیار گروه آموزشی فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ایران و مسئول برگزاری بیست و یکمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات هدف از برگزاری این سمینار را معرفی آخرین رویکرد های علمی فیزیوتراپی .

- دانشیار گروه آموزشی فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی هشدار داد آسیب های ستون فقرات در دوران کرونا/ورزش خانگی را جدی بگیرید دانشیار گروه آموزشی فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، نسبت به آسیب های ستون فقرات در دوران پاندمی کووید 19 هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نورالدین کریمی دانشیار گروه آموزشی فیزیوتراپی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ایران و مسئول برگزاری بیست و یکمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات هدف از برگزاری این سمینار را معرفی آخرین رویکرد های علمی فیزیوتراپی مشکلات مربوط به ستون فقرات برشمرد و گفت: در هر دوره این سمینار از تخصص های مختلف برای درمان مشکلات ستون فقرات دعوت می شود تا آخرین یافته های علمی را در اختیار همکاران قرار دهند.

وی محور های این سمینار را شامل یافته های آناتومی بالینی ستون فقرات، بیومکانیک، اختلالات عملکردی مفاصل و آسیب های بافت نرم و مشکلات مرتبط به آن ها اعم از آرتروز، بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های ستون فقرات در دوران کرونا/ورزش خانگی را جدی بگیرید

آسیب های ستون فقرات در دوران کرونا/ورزش خانگی را جدی بگیرید