مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:402020-12-29حوادث

امدادرسانی به 70 کوهنورد حادثه دیده طی 5 روز گذشته


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی به 70 کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات سخت گذر کوهستانی سراسر کشور طی پنج روز گذشته خبر داد.

محمد باقر محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از روز سوم تا هشتم دی ماه، 37 ماموریت امداد و نجات در کوهستان برای نجات کوهنوردان آسیب دیده و متاثر از مخاطرات محیط های سخت گذر 17 استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی و رضوی، خوزستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مرکزی، همدان و یزد توسط گروه های واکنش سریع هلال احمر انجام شده است.

وی ادامه داد: در اجرای سلسله ماموریت یاد شده، 54 تیم عملیاتی متشکل از 210 امدادگر و نجاتگر گروه های تخصصی جستجو و نجات در کوهستان هلال احمر مشارکت داشتند که توانستند 53 نفر از کوهنوردان را به مناطق امن منتقل کنند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در اجرای چندین ماموریت یادشده، نیروهای امدادرسان هلال احمر توانستند با استفاده از تکنیک های نجات فنی در کوهستان 70 حادثه دیدگان را که بنا به دلایل مختلف دچار سانحه شده بودند را نجات دهند که از این تعداد، 14 نفر را برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی به بیمارستان اعزام و 53 نفر دیگر در محل درمان سرپایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 70 کوهنورد حادثه دیده طی 5 روز گذشته

امدادرسانی به 70 کوهنورد حادثه دیده طی 5 روز گذشته