مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:452020-12-29سياسي

تخریب سینما ایران لاله زار، شروع تخریب سریالی سینماهاست


عضو شورای شهر تهران با اشاره به رای تخریب سینما ایران در لاله زار گفت: تخریب سینما ایران لاله زار، شروع تخریب سریالی سینماها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعطا صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه خیابان لاله زار؛ خیابان سینماهای تهران، خیابان سینماهای ایران که نه؛ دالان سینماهای محتضر پایتخت است، گفت: دالان احتضار 18 سینمایی که روزگاری با فعالیت آنها لاله زار گذر آپارات ها بود، حالا سالهاست با تعطیلی این سینماها لاله زار به دالان سینماهایی تبدیل شده که سالهاست نفس شان به شماره افتاده است.

وی با بیان اینکه سخن بر سر 18 سینمای این خیابان قدیمی است؛ 16 سینما درلاله زار و دو سینما در امتداد آن در لاله زار نو گفت: اما این روزها اخبار تلاش برای احیاء لاله زار خبر احتمال صدور پروانه تخریب سینما ایران، این سینمای قدیمی خیابان لاله زار دوستداران فرهنگ و هنر و میراث را نگران کرده است.

رأی اخیر دیوان عدالت اداری مبنی بر الزام شهرداری به صدور پروانه ساختمانی تخریب و نوسازی سینما ایران و انتشار خبر آن در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منشاء و مبدأ این نگرانی هاست که اگر چنین شود، اگر سینما ایران بر اساس رای دیوان تخریب شود، به گمان من این نقطه آغاز تخریب سریالی سینماهای لاله زار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب سینما ایران لاله زار، شروع تخریب سریالی سینماهاست

تخریب سینما ایران لاله زار، شروع تخریب سریالی سینماهاست