مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:452020-12-29اقتصادي

پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ سمنان آغاز شد


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح رصد و پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای استان خبر داد.

- مهدی یحیایی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: در طرح رصد و پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای استان سمنان، گشت های نظارت و بازرسی از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای با اولویت گروه کالاهای اساسی و موردنیاز در استان تشدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: این طرح توسط 10 اکیپ توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در مرکز استان انجام و از ظرفیت های تشکل های غیردولتی و دیگر دستگاه های دولتی در قالب گشت های مشترک نیز استفاده خواهد شد و در سایر شهرستان های استان نیز به زودی اجرا می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این طرح، تمام اقلام قابل عرضه در فروشگاه های بزرگ از نظر قیمت و فراوانی، رصد و پایش می شود.

یحیایی بیان کرد: همچنین تخفیف های اعمال شده توسط این واحدها و چندگانگی قیمت فروش کالا، توسط کارشناسان و بازرسان سازمان صمت مورد بررسی و رصد قرار می گیرد.

او افزود: تمامی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در استان موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ سمنان آغاز شد

پایش قیمت ها در فروشگاه های بزرگ سمنان آغاز شد