مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:552020-12-29فرهنگي

تمرین «گرگاس ها» متوقف شده است/ در هر صورت اجرا خواهیم رفت


حمیدرضا نعیمی که قصد داشت از اول دی ماه سال جاری نمایش «گرگاس ها» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد اعلام کرد تمرین های این نمایش حدود 2 هفته متوقف شده است.

- حمیدرضا نعیمی که قصد داشت از اول دی ماه سال جاری نمایش گرگاس ها را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد اعلام کرد تمرین های این نمایش حدود 2 هفته متوقف شده است.

حمیدرضا نعیمی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر که قصد دارد در جدیدترین تجربه اجرایی خود نمایش گرگاس ها را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد و به همین منظور تمرین های نمایش را شروع کرده بود، درباره وضعیت تمرین ها و اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: اجرای شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی نمایش گرگاس ها را انجام دادیم و نمایش مجوز اجرا را گرفت.

تمرین های نمایش نیز در حال انجام بود که حدود 2 هفته است به دلایل و تعاملاتی که بین مجموعه تئاتر شهر و وزارت بهداشت وجود دارد و من از آنها مطلع نیستم، تمرین ها متوقف شده است.

وی اظهار کرد: کمک هزینه ای از سوی انجمن هنرهای نمایشی برای نمایش گرگاس ها در نظر گرفته شده که فقط جوابگوی هزینه ساخت و ساز دکور است و من به زودی ساخت دکور نمایش را آغاز می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین «گرگاس ها» متوقف شده است/ در هر صورت اجرا خواهیم رفت

تمرین «گرگاس ها» متوقف شده است/ در هر صورت اجرا خواهیم رفت