مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:002020-12-29سياسي

تجلیل از 9 دی به معنای بزرگداشت بصیرت است


رییس حوزه علمیه همدان تجلیل از جریان 9 دی را به معنای بزرگداشت بصیرت عنوان کرد و گفت: مردم ما نه در کلام که در عمل و با تقدیم 250 هزار شهید گلگون کفن ثابت کردند به اصل ولایت فقیه و انقلاب اسلامی وفادارند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در حوزه علمیه آیت الله آخوند با تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و تقدیر از حضور اقشار مختلف مردمی در مراسم اظهار کرد: از برخی مسئولان گلایمندیم که با وجود گذشت 10 سال از حماسه نهم دی ماه باز هم با مردم فاصله دارند.

وی با بیان اینکه آیا فقط در مراسم 9 دی و این برنامه ها مساله کرونا وجود دارد؟ هرچند که همین مراسم نیز با رعایت پروتکل ها در حال برگزاری است گفت: نهم دی ها و 22 بهمن ها با اصل نظام سر و کار دارد و باید گرامی و بزرگ داشته شوند.

رییس حوزه علمیه همدان تجلیل از جریان 9 دی را به معنای بزرگداشت بصیرت عنوان کرد و گفت: مردم ما نه در کلام که در عمل و با تقدیم 250 هزار شهید گلگون کفن ثابت کردند به اصل ولایت فقیه و انقلاب اسلامی وفادارند.

وی با بیان اینکه 9 دی روز پاسداری از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است بیان کرد: آنچه مهم است، این که در اصل نظام هیچ شکی وجود ندارد و همه باید در این مسیر حضور داشته باشند، خصوصا مسئولانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 9 دی به معنای بزرگداشت بصیرت است

تجلیل از 9 دی به معنای بزرگداشت بصیرت است