مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:252020-12-29سياسي

نهم دی نقطه عطف تاریخ انقلاب است


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی بصیرت خود را به جهانیان و فتنه گران نشان دادند، گفت: ملت ایران دشمنی دشمنان را به خوبی درک می کند و تحت تاثیر عملیات روانی و ترفندهای آن ها قرار نمی گیرد.

- امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی سه شنبه 9 دی در حاشیه اولین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص که به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس برگزار شد، گفت: دشمنان به خیال خود مدت ها فتنه 88 را طراحی کرده بودند تا بتوانند یک شکاف و تزلزلی در بین ملت ایران ایجاد کنند، اما تک تک آحاد ملت بصیرت و ولایتمداری خود را در آن روز نشان دادند و به خیابان ها آمدند.

او افزود: مردم باحضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش به معنای واقعی خود را به جهانیان و فتنه گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که به پای ولایت و آرمان های خود ایستاده ایم و هرگز این ترفندهای دشمن برای ملت بزرگ ایران تاثیر نخواهد داشت.

امیر موسوی با بیان اینکه ملت ایران دشمنی دشمنان را به خوبی درک می کند و تحت تاثیر عملیات روانی و ترفندهای آن ها قرار نمی گیرد، ادامه داد: ملت ایران آن جایی که نیاز باشد ولایتمداری خود را نشان میدهد و روز 9 دی الگوی دوباره ای برای جهانیان شد که وقتی یک ملتی در برابر دشمن قرار می گیرد چگونه از آرمان های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم دی نقطه عطف تاریخ انقلاب است

نهم دی نقطه عطف تاریخ انقلاب است