مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:252020-12-29سياسي

تعرفه قبوض مشترکین با رعایت یک سوم الگوی مصرف صفر می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای طرح «آب امید» در همدان خبر داد و گفت: با تأکید مقام معظم رهبری و مقام عالی وزارت ضمن اجرای طرح امید آب مشترکینی که یک سوم الگوی مصرف را رعایت کنند از تعرفه صفر مصرف آب برخوردار خواهند شد و تعرفه قبوض آنها به صفر خواهد رسید.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای طرح آب امید در همدان خبر داد و گفت: با تأکید مقام معظم رهبری و مقام عالی وزارت ضمن اجرای طرح امید آب مشترکینی که یک سوم الگوی مصرف را رعایت کنند از تعرفه صفر مصرف آب برخوردار خواهند شد و تعرفه قبوض آنها به صفر خواهد رسید.

سیدهادی حسینی بیدار سه شنبه 9 دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان دو مأموریت تأمین آب و دفع فاضلاب را در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: اقدامات خوبی با توجه به یکپارچه سازی و فاضلاب شهری و روستایی انجام شده که موجب شد تا خدمات ما به دورترین نقاط استان نیز برسد.

وی با بیان اینکه یکپارچه سازی موجب شد تا همکاران در شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری مکمل هم باشند و هر گونه مشکل رو مدیریت کنند، تصریح کرد: در بخش روستایی گام های بسیار خوبی برداشته شده است که از جمله این اقدامات می توان به پویش هر هفته الف- ب- ایران اشاره کرد که این پویش موجب شد پنج مجتمع و 30 پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه قبوض مشترکین با رعایت یک سوم الگوی مصرف صفر می شود

تعرفه قبوض مشترکین با رعایت یک سوم الگوی مصرف صفر می شود