مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:352020-12-29سياسي

تن دشمنان هنوز از دست پرورده های سردار سلیمانی می لرزد


دشمنان گمان می کنند با ترور سردار شهید سلیمانی کار ایران اسلامی به پایان رسیده این در حالیست که مستکبران هنوز تنشان از دست پرورده های حاج قاسم سلیمانی می لرزد.

- کرمان-عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت:دشمنان گمان می کنند با ترور سردار شهید سلیمانی کار ایران اسلامی به پایان رسیده این در حالیست که مستکبران هنوز تنشان از دست پرورده های حاج قاسم سلیمانی می لرزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین صفار هرندی صبح سه شنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در کرمان بیان داشت: نهم دی ماه روز تجلی قدرت الهی حاصل تراکم احساسات سرکوب شده مردم بود، روزی مردم که حدود 9 ماه بدترین اهانت ها به مقدساتشان شده بود اما صبر و بردباری پیشه کردند تا مسئولان این اتفاقات را ساماندهی کنند و در نهایت صبرشان لبریز شد و یک انفجار اتفاق افتاد چرا که به باورهای عاشورایی، اعتقادات مبنایی، دینی و عواطف شیعی مردم آسیب رسید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 9 دی یکی از برجسته ترین روزهای خداست که تنها به عنوان یک روز تاریخی نباید با آن نگاه کنیم زیرا این روز یک روز تشریفاتی نیست، لذا با کلمه بصیرت نباید بازی کرد زیرا بصیرت یک امر واجب است و نباید از آن غفلت کرد.

صفار هرندی با بیان اینکه سردار سپهبد شهید سلیمانی این چهره شاخص مقاومت، فردی است که نظام بین الملل اسلامی و شیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تن دشمنان هنوز از دست پرورده های سردار سلیمانی می لرزد

تن دشمنان هنوز از دست پرورده های سردار سلیمانی می لرزد