مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:452020-12-29سياسي

9 دی نقطع طفی برای مبت ایران در مقابله با جریان سلطه بود


دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: 9دی نطقه عطفی دیگر برای ملت بزرگ ایران در مقابله با جربان سلطه و افشای عوامل دست اندرکار فتنه در مسیر حرکت افتخار آمیز نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زد.

- علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره یوم الله 9 دی، اظهار داشت: مطالبه گری حقوق حقه مردم بزرگ ایران و صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره با سختی های دست ساز جریان سلطه و عناصر نفوذی منافق، دست و پنجه نرم کرده و مردانه ایستاده اند.

وی افزود: نافرمانی مدنی حاصل استراتژی بیگانگان در به هرج و مرج کشاندن جامعه و ایجاد نا امنی برای حضور بیگانگان است که همواره خرابی و وابستگی را بدنبال دارد.

کیهانیان تاکید کرد: 9دی نطقه عطفی دیگر برای ملت بزرگ ایران در مقابله با جربان سلطه و افشای عوامل دست اندرکار فتنه در مسیر حرکت افتخار آمیز نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زد.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه حماسه 9 دی علاوه بر استحکام اتحاد مردم ، تلنگری به مسئولین غیرمتعهدو هشداری برای بیگانگان بود، ادامه داد: اجرای استراتژی بازدارندگی و یا براندازی نیاز به آزمودن فضای اجتماعی و افکار عمومی جامعه هدف را دارد که هر چند وقت یک بار باید بتناسب شدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی نقطع طفی برای مبت ایران در مقابله با جریان سلطه بود

9 دی نقطع طفی برای مبت ایران در مقابله با جریان سلطه بود