مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:502020-12-29سياسي

مردم در 9 دی با بصیرت از آزمونی سخت سربلند بیرون آمدند


فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان گفت: بزرگترین جنایات فتنه گران هتک حرمت به سیدالشهدا(ع) بود و مردم در نهم دی با بصیرت از آزمونی سخت سربلند بیرون آمدند.

- ایسنا/گلستان فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان گفت: بزرگترین جنایات فتنه گران هتک حرمت به سیدالشهدا(ع) بود و مردم در نهم دی با بصیرت از آزمونی سخت سربلند بیرون آمدند.

سرهنگ پاسدار عبداله عین علی به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: هر ملتی در لحظات حساس از تاریخ خود آزمونی دارد که سرنوشتش را رقم می زند و ملت ایران در سال 88 با بصیرت بی نظیر خود از آزمونی سخت سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: فتنه گران در سال 88 اشتباهات فراوانی مرتکب شدند اما بزرگترین جنایت آنها هتک حرمت به عزای سید و سالار شهیدان بود.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا تصریح کرد: سران فتنه با ادعای واهی تقلب در انتخابات و برهم زدن نظم عمومی کشور در سال 88، پازل دشمنان ایران اسلامی را تکمیل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج گلستان، عین علی خاطرنشان کرد: ملت ایران در نهم دی ماه نشان داد هیچگاه از انقلاب اسلامی و این نظام الهی دست نخواهد کشید تا این پرچم به صاحب اصلی خود یعنی حضرت حجت(عج) برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در 9 دی با بصیرت از آزمونی سخت سربلند بیرون آمدند

مردم در 9 دی با بصیرت از آزمونی سخت سربلند بیرون آمدند