مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:202020-12-29سياسي

حماسه 9دی در تقویم تاریخی ملت سربلند ایران اسلامی به ثبت رسید


رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حماسه 9 دی به عنوان روزی ماندگاری در تقویم تاریخی ملت سربلند و سرافراز ایران اسلامی به ثبت رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حماسه 9 دی به عنوان روزی ماندگاری در تقویم تاریخی ملت سربلند و سرافراز ایران اسلامی به ثبت رسید.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی روز سه شنبه 9 دی ماه 99 در آیین گرامیداشت روز 9 دی در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج ضمن تاکید بر اینکه باطن فتنه 88 براندازانه بود، افزود: مردم با حضور به موقع خود غریق نجات ایران و نظام اسلامی از دست فتنه گران داخلی و خارجی شدند.

وی با بیان اینکه از 9 دی ماه به عنوان نماد بصیرت و مقاومت یاد می شود، اظهارکرد: در 19 دی ماه سال 1356 یکی از روزنامه های کشور به بنیانگذار کبیر انقلاب توهین کرد و مردم ولایت مدار قم به صورت خودجوش به میدان آمدند و این کار را محکوم کردند که یکی از نقطه های افتخار انقلاب اسلامی بود.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دومین حماسه دی ماه را خلق حماسه 9 دی سال 1388 دانست و خاطرنشان کرد: در این روز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در حمایت از آرمان های امامین انقلاب و مقابله با شیطنت های دشمنان به صورت خودجوش به میدان آمدند و این روز نیز به عنوان قله بصیرت مداری ملت ایران ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9دی در تقویم تاریخی ملت سربلند ایران اسلامی به ثبت رسید

حماسه 9دی در تقویم تاریخی ملت سربلند ایران اسلامی به ثبت رسید