مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:352020-12-29اقتصادي

پرداخت تسهیلات به10 تشکل قرآنی در خراسان شمالی


رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال جاری به 10 تشکل قرآنی به ارزش 91 میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال جاری به 10 تشکل قرآنی به ارزش 91 میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است.

حمزه بابایی مقدم، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مبلغ مشخصی به صورت ثابت در حساب اتحادیه قرآنی استان وجود دارد، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات نیز براساس گردش همین حساب به فعالان قرآنی انجام می شود که از سال 91 تاکنون 254 میلیون تومان تسهیلات به فعالن قرآنی اعطا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 10 تشکل قرآنی تسهیلاتی به ارزش 91 میلیون تومان دریافت کردند، افزود: در تیرماه سال جاری یک مؤسسه و دو خانه قرآنی به ارزش 29 میلیون تومان، در مردادماه دو مؤسسه تسهیلات 12 میلیون تومانی، در آذرماه دو مؤسسه، دو فعال قرآنی حقیقی و یک خانه قرآن تسهیلات 50 میلیون تومانی دریافت کردند.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به جز پرداخت کمک های دولتی است، بیان کرد: کمک های دولتی براساس ارائه برنامه های مؤسسات و فعالان قرآنی است و به طور مثال در ماه مبارک رمضان براساس برنامه هایی که از سوی مؤسسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به10 تشکل قرآنی در خراسان شمالی

پرداخت تسهیلات به10 تشکل قرآنی در خراسان شمالی