مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:402020-12-29حوادث

انهدام باند بزرگ سرقت در خراسان جنوبی/10 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند بزرگ سرقت در استان خبر داد و گفت: بیش از 10 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شده است.

- به گزار خبرنگار مهر ، سردار ناصر فرشید ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با انهدام این باند سرقت تا کنون 7 سارق شناسایی و دستگیر شده اند.

وی ارزش اموال مسروقه را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در اموال کشف شده توسط پلیس اقلامی از جمله تلویزیون، طلا، گوشی، لپ تاپ، ابزار آلات، فرش و لوازم تزیینی خانه، موتور پمپ و … وجود دارد.

وی با بیان اینکه شناسایی مالخران نیز در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: مالباختگان برای شناسایی اموال خود به سامانه نما و پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در سامانه نما بستری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالاهای مسروقه است، عنوان کرد: مالباختگان می توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده را برای شناسایی اموال مسروقه خود رصد کنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از افزایش 21 درصدی وقوع سرقت های خرد در استان ار ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: خوشبختانه 75 درصد این سرقت ها کشف شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان به هنگام خروج از منزل تنها به قفل کردن در خروجی اکتفا نکنند، تصریح کرد: برای پیشگیری از سرقت تمامی درهای داخلی ساختمان قفل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ سرقت در خراسان جنوبی/10 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد

انهدام باند بزرگ سرقت در خراسان جنوبی/10 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد