مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:402020-12-29سياسي

نخستین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص در شیراز برگزار شد


با حضور فرمانده کل ارتش، اولین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص با شرکت قرارگاه های نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اولین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص که به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس برگزار شد، اظهار داشت: در منطقه دارنگون شیراز شاهد فینال 13 رشته از این مسابقات هستیم که با حضور فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر موسوی و امیر حیدری فرمانده محترم نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان محترم قرارگاه ها داره در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات به صورت سراسری در کلیه قرارگاه های سراسر کشور برنامه ریزی شده است ولیکن میزبانی این مسابقات توسط سه قرارگاه فارس، اصفهان و تهران است که بیشترین تعداد رشته های مسابقات در استان فارس برگزار شده است.

امیر سرتیپ دوم فولادی با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی به روش جدید نظامی با محوریت فاکتور آمادگی جسمانی، تاکید کرد که تحرک، چالاکی و چابکی رزمندگان از مؤلفه های مهم در این مسابقات به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص در شیراز برگزار شد

نخستین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص در شیراز برگزار شد