مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:152020-12-29ورزشي

ارائه خدمات به مناطق کم برخودار پیشوا تقویت شود


معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا با تاکید بر ترسیم برنامه های شهری و بررسی و توجه بیشتر به مناطقی کم برخوردار گفت: ارائه خدمات به این مناطق پیشوا تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس جعفری عصر سه شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان پیشوا که با حضور اعضا برگزار شد با اشاره به مسائل و مشکلات مناطق کم برخوردار شهر از جمله محله های کهنک، نوروزآباد و خورشید هشتم اظهار داشت: با توجه به سیاست های کشور مبنی بر ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، لازم است خدمات شهرداری و سایر دستگاه های شهرستان جهت رفاه حال شهروندان و ساکنان محله های کهنک و نوروزآباد قوت بخشیده شود.

جعفری افزود: در ترسیم برنامه های شهری توجه بیشتر به مناطقی که از نظر امکانات دارای ضعف و کاستی هستند ضروری است و باید با استفاده از تواناهایی های محیطی جهت رفع مشکلات و افزایش رفاه و آسایش شهروندان حرکت کرد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار در این جلسه گفت: در نظرگیری اعتبار لازم برای اصلاح معابر محله نوروزآباد جهت هدایت آب های سطحی در بودجه سال آتی شهرداری، تسریع جهت معرفی پیمانکار و اتصال این محله به شبکه فاضلاب شهر از سوی آبفا، افزایش فضای سبز، توسعه روشنایی و استقرار ست ورزشی در مجتمع خورشید هشتم، احداث خانه هلال در محله کهنک و مجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به مناطق کم برخودار پیشوا تقویت شود

ارائه خدمات به مناطق کم برخودار پیشوا تقویت شود