مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:302020-12-29بين الملل

نگاهی به چرایی حمایت مالی ایران از گروه های مقاومت/ امری آشکار یا کشف ضدانقلاب؟


اظهارات الزهار، روایتی است جذاب از چگونگی نقل و انتقال پول میان ایران و گروه های مقاومت فلسطینی، اما آنچه که رسانه های معاند و ضدانقلاب فارسی زبان به آن پرداخته اند، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: اظهارات محمود الزهار چهره ارشد حماس و وزیرامور خارجه سابق فلسطین در گفتگویی با شبکه العالم به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که گفته است در سفرش به تهران حاج قاسم به آنها کیف هایی حاوی 22 میلیون دلار داده تا با آن حقوق کارمندان دولت خودگردان پرداخت شود، چند روزی است به سوژه ای برای رسانه های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

آنطور که محمود الزهار خودش در این گفتگو روایت می کند، سفرش به تهران مربوط به سال 2006 میلادی است که در دیدار با محمود احمدی نژاد رییس جمهور وقت، درخواست هایی را مطرح می کند و احمدی نژاد هم او را به فرمانده نیروی قدس سپاه ارجاع می دهد.

الزهار ادامه می دهد که در دیدار با حاج قاسم سلیمانی بر روی مبلغی برای کمک به دولت فلسطین برای پرداخت حقوق کارمندان و کمک به مردم به توافق می رسند، اما زمانی که به فرودگاه می روند چند چمدان را می بینند که حاوی 22 میلیون دلار بوده.

به گفته او مبلغ توافقی بیش از این بوده اما به دلیل آنکه هیأت آنها 9 نفر بوده و گنجایش هر چمدان هم 40 کیلوگرم بوده، بیشتر از این مبلغ را نتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به چرایی حمایت مالی ایران از گروه های مقاومت/ امری آشکار یا کشف ضدانقلاب؟

نگاهی به چرایی حمایت مالی ایران از گروه های مقاومت/ امری آشکار یا کشف ضدانقلاب؟