مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:452020-12-29اجتماعي

حفاظت از گونه های غاز و اردک در معرض خطر در دستور کار محیط زیست


مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران از اجرایی شدن پروژه حفاظت مشارکتی گونه های غاز و اردک در معرض خطر در تالاب قره قشلاق از تالاب های اقماری جنوب دریاچه ارومیه با ایجاد و تقویت شبکه ای از گروه های محلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی ارواحی گفت: پروژه حفاظت مشارکتی گونه های غاز و اردک در معرض خطر در تالاب قره قشلاق در راستای پشتیبانی از اجرایی شدن برنامه مدیریت جامع دریاچه ارومیه و تالاب های اقماری آن و عملیاتی شدن اقدامات اولویت دار این برنامه با حمایت طرح حفاظت از تالاب های ایران و اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی و توسط سازمان مردم نهاد ماموریت برای حفاظت از محیط زیست شهری و روستایی بناب از آذر ماه 98 در تالاب قره قشلاق در شهرستان بناب آذربایجان شرقی اجرایی شده است.

ارواحی افزود: در اجرای این پروژه، مشارکت، ظرفیت سازی و توان افزایی مردم محلی حاشیه تالاب از اولویت ویژه ای برخوردار بوده است و در تمامی مراحل برنامه ریزی و اجرای پروژه نمایندگان جوامع محلی مشارکت فعال داشته اند و تا کنون سه گروه محلی در روستاهای قره قشلاق، آغداش و فسندوز تشکیل و ساماندهی شده اند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای این پروژه تدوین برنامه اقدام حفاظت مشارکتی گونه های غاز و اردک در معرض خطر تالاب قره قشلاق بوده که برای تدوین برنامه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از گونه های غاز و اردک در معرض خطر در دستور کار محیط زیست

حفاظت از گونه های غاز و اردک در معرض خطر در دستور کار محیط زیست