مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:452020-12-29سياسي

برگزاری کنگره ملی شهدای زن


معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای زن گفت: بانوان زنجانی همواره در شرایط حساس جامعه پیشگام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زنجان ضمن تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، با تقدیر از اقدامات عمل آمده توسط بنیاد شهید، اظهار کرد: در حوزه تجلیل و تکریم شهدا در طرح شهید سلیمانی توجه ویژه ای به والدین شهدا شده است.

وی با اشاره به کهولت سن اغلب والدین شهدا، خواستار تداوم پیگیری بنیاد شهید از وضعیت سلامت این عزیزان در شرایط شیوع کرونا شد و گفت: در راستای حفظ سلامت والدین شهدا با همه دستگاه های اجرایی در کنار بنیاد شهید هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای زن تصریح کرد: بانوان زنجانی همواره در شرایط حساس جامعه پیشگام هستند.

وی ادامه داد: نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس باید برای همه اقشار جامعه تبیین شود و همه دستگاه ها باید در تبیین بانوان شهیده استان توجه ویژه داشته باشند.

مرادی با اشاره به اینکه معرفی بانوان شهیده استان در قالب تولیدات فرهنگی موثر است، افزود: با تولید آثار فاخر فرهنگی در این خصوص می توانیم این بانوان را به عنوان الگو معرفی کرده و قدردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ملی شهدای زن

برگزاری کنگره ملی شهدای زن