مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:502020-12-29سياسي

تقدیر از ناظرین فعال سامانه 1888


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی؛ سید مجتبی موسوی معاف رییس این مرکز با حضور در محل کار دو نفر از ناظرین فعال 1888 از مشارکت بالای ایشان در ثبت پیام های نظارتی تقدیر کرد؛ - رییس مرکز نظارت همگانی 1888 از ناظرین افتخاری فعال این سامانه تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی؛ سید مجتبی موسوی معاف رییس این مرکز با حضور در محل کار دو نفر از ناظرین فعال 1888 از مشارکت بالای ایشان در ثبت پیام های نظارتی تقدیر کرد؛ بنابراین گزارش، این دو ناظر طی یکسال گذشته در مجموع 149 پیام در سامانه 1888 ثبت کرده بودند که پس از پیگیری منجر به نتیجه و رفع معضلات عمومی شده بود.

گفتنی است موضوعات شهرسازی (تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز)، حمل و نقل و ترافیک (تاکسی و اتوبوس) و نشست آسفالت از عمده ترین موارد مطرح شده توسط این دو ناظر بوده است.

براساس این گزارش، مرکز نظارت همگانی 1888 از ابتدای تاسیس تا کنون اقدام به جذب ناظرین افتخاری از بین شهروندان تهرانی نموده و هم اکنون بالغ بر دو هزار و دویست ناظر فعال از طریق درگاه های مختلف از جمله سایت اینترنت به نشانی 1888.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از ناظرین فعال سامانه 1888

تقدیر از ناظرین فعال سامانه 1888