مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:502020-12-29سياسي

نظارت بر کشتار قانونی دام در آذربایجان غربی افزایش یابد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت مردم و مطالبات به حق مردم در ارتباط با این موضوع، گفت: باید مسائل بهداشتی بیش ازپیش در کشتارگاه ها موردتوجه قرارگرفته و واحدهای نظارتی با دقت بیشتری وظایف خود را انجام دهند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت مردم و مطالبات به حق مردم در ارتباط با این موضوع، گفت: باید مسائل بهداشتی بیش ازپیش در کشتارگاه ها موردتوجه قرارگرفته و واحدهای نظارتی با دقت بیشتری وظایف خود را انجام دهند.

آیدین رحمانی رضاییه امروز نهم دی در جلسه کمیته ساماندهی کشتارگاه های استان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: تعداد 16 کشتارگاه دامی و 13 کشتارگاه طیور در آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اهمیت کشتارگاه ها و رعایت مسائل بهداشتی در این مجموعه ها، خاطر نشان کرد: رمز توسعه یافتگی هر جامعه ای در گرو مؤلفه های زیادی است که بهداشت یکی از موارد مهم آن است ازاین رو رعایت بهداشت همگانی در تهیه و تولید اقلام گوشتی یکی از مطالبات مهم مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از ورود شهرداری ها به مباحث کشتارگاهی، گفت: باید اصلاحی در اتخاذ این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر کشتار قانونی دام در آذربایجان غربی افزایش یابد

نظارت بر کشتار قانونی دام در آذربایجان غربی افزایش یابد