مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:552020-12-29سياسي

کوهن: عفوهای ترامپ باعث سقوطش خواهد شد


وکیل سابق رییس جمهور آمریکا پیش بینی کرد او در روزهای آینده اعضای خانواده اش را هم مورد عفو قرار دهد اما گفت به دلایل حقوقی ممکن است این فرمان ها در نهایت به ضرر خود او تمام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  مایکل کوهن  وکیل شخصی و کار چاق کن سابق  ، کوهن معتقد است در روزهای آینده هم این روند ادامه خواهد یافت و ترامپ قصد دارد مهمترین آدم های زندگی اش را هم عفو کند.

کوهن در توضیح این مسئله گفت ترامپ قصد دارد هر بار با بخشیدن عده ای مردم آمریکا را خسته کند و هر بار که آن ها به رسانه ها گوش می دهند، خبر عفو تعدادی را بشنوند تا جایی که دیگر بگویند بس است لطفا فقط برو.

وی در ادامه گفت هنوز روزهای زیادی از دوره ترامپ مانده و این زمانی است که او تلاش خواهد کرد قدرت عفو خود را برای جارد کوشنر (داماد ترامپ)، دان، ایوانکا، اریک (فرزندان ترامپ)، آلن ویسلبرگ (از مدیران مالی سازمان ترامپ) و هر کسی که او فکر می کند ممکن است مشمول کیفرخواست فدرال شود، صادر کند.

کوهن در ادامه گفت: در حالی که این بخشش ها برای خانواده و دوستان ترامپ مفید است شاید برای خود او آنچنان مناسب نباشد.

زیرا به محض بخشودگی از یک جرم، آن ها دیگر نمی توانند بخاطر آن جرم محکوم شوند که به این معناست که نمی توانند متمم پنجم قانون اساسی را (که شهادت دادن علیه خود را غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهن: عفوهای ترامپ باعث سقوطش خواهد شد

کوهن: عفوهای ترامپ باعث سقوطش خواهد شد