مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 14:402020-12-29اقتصادي

کارآفرینان نباید در پیچ و خم فرآیندهای اداری گیر کنند


استاندار قم با اشاره به اهمیت مشاوره مدیران به کارآفرینان و فعالان تولیدی گفت: شرایط و تسهیلات تولید باید به گونه ای باشد که کارآفرینان در پیچ و خم فرآیند بوروکراسی اداری گیر نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در برنامه سه شنبه های اقتصادی و در حاشیه افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با بیان اینکه کلینیک مشاوره برای عارضه یابی واحدهای تولید موجود در استان فعال شده است اظهار کرد: این کلینیک باید در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان باشد و مشکلات آن ها را به صورت جداگانه ثبت و ضبط کند.

وی نقدینگی، مواد اولیه، صادرات و مسائل مدیریتی را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی و کارآفرینان دانست و گفت: البته برخی مشکلات این واحدها هم به مسائل خارج از واحد مربوط می شود که از آن جمله می توان به ضرورت هماهنگی دستگاه های اجرایی، ارائه حداکثری خدمات و همچنین مسائل گمرکی و مانند آن اشاره کرد.

استاندار قم ادامه داد: انتظار بنده این است که این مشکلات به صورت جداگانه و برای تک تک واحدهای تولیدی استان إحصا و گزارش شود تا بتوان براساس لیست این مشکلات در صدد رفع آن ها برآمد.

سرمست با اشاره به اینکه حس همراه بودن مجموعه مدیریتی و مدیران با واحدهای تولیدی باید در کارآفرینان و تولیدکنندگان وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینان نباید در پیچ و خم فرآیندهای اداری گیر کنند

کارآفرینان نباید در پیچ و خم فرآیندهای اداری گیر کنند