مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 14:452020-12-29سياسي

ناکامی دشمنان در طراحی فتنه 9 دی با بصیرت مردم


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تاکید بر افزایش قدرت نظامی رزمندگان، به حادثه نهم دی ماه و ناکام ماندن نقشه طراحان فتنه اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اولین دوره مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص، یگان های نیروی زمینی عبدالرحیم موسوی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی ماه، افزود: مردم با حضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش را به معنای واقعی کلمه به جهانیان و فتنه گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که به پای ولایت و آرمان های خود ایستاده ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: ملت ایران دشمنی دشمنان را به خوبی درک می کند و تحت تأثیر عملیات روانی و ترفندهای آن ها قرار نمی گیرد، ملت ایران جایی که نیاز باشد ولایتمداری خود را نشان می دهد و روز 9 دی الگوی دوباره ای برای جهانیان شد؛ چراکه وقتی ملتی در برابر دشمن قرار می گیرد از آرمان های خود دفاع کرده و پای ارزش ها می ایستد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین پیام برگزاری مسابقات نظامی جام سپهبدهای اخلاص را این گونه اعلام کرد: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اجرای هرچه بهتر مأموریت های خود روز به روز برای افزایش مهارت ها و شایستگی های رزمی تلاش می کنند و به هیچ حدی بسنده نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی دشمنان در طراحی فتنه 9 دی با بصیرت مردم

ناکامی دشمنان در طراحی فتنه 9 دی با بصیرت مردم