مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 14:552020-12-29سياسي

عدالت اجتماعی در بودجه 1400 به فجیع ترین نحو اعمال شده است


تشکل های دانشجویی کرمانشاه طی نامه ای به نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی دقیق بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق برای اجرای درست عدالت اجتماعی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تشکل های دانشجویی کرمانشاه طی نامه ای به نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی دقیق بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق برای اجرای درست عدالت اجتماعی شدند.

متن نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی آقایان دکتر ابراهیم عزیزی، دکتر عبدالرضا مصری و دکتر محمد رشیدی (نمایندگان محترم حوزه ی انتخابیه کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی) با سلام و احترام همانگونه که مستحضرید لایحه ی بودجه ی 1400 مطابق اظهار نظرات کارشناسان مربوطه، مخصوصاً مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دارای ایراداتی اساسی است که می تواند کشور را به سمت بحران های جدی بکشاند.

مقام معظم رهبری در سال 97 فرمان اصلاح ساختاری بودجه را صادر کردند، اما در عمل اتفاقی که دولت امروز رقم زده حتی عقبگرد نسبت به لوایح بودجه سنوات گذشته است که سال ها مطالبه کاهش سهم نفت در بودجه و افزایش سهم درآمدهای مالیاتی برای تحقق عدالت اجتماعی نه تنها محقق نشده که در بودجه 1400 نیز به فجیع ترین نحو خود اعمال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت اجتماعی در بودجه 1400 به فجیع ترین نحو اعمال شده است

عدالت اجتماعی در بودجه 1400 به فجیع ترین نحو اعمال شده است