مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:352020-12-29اجتماعي

جزییات بخشش جرایم عوارض اتوبان تهران - ساوه تشریح شد


فرماندار بهارستان از بخشیده شدن جرایم عوارض اتوبان تهران - ساوه خبر داد و گفت: این بخشش فقط به ناوگان حمل و نقل عمومی بهارستان تعلق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی تمهیدی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران در خصوص اینکه کدام یک از خودروها شامل حذف جرایم آزاد راه تهران ساوه می شوند اظهار داشت: این بخشش فقط به ناوگان حمل و نقل عمومی بهارستان تعلق می گیرد.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه شماره پلاک تاکسی و اتوبوس های شهرستان بهارستان برای بخشش جرایم آزادراهی به مراجع فرادستی ارسال شده است، افزود: انشاالله به زودی بخشش جرایم قطعی و اعلام می شود.

بر اساس این گزارش حذف عوارضی دوم اتوبان تهران ساوه مطالبه 10 ساله مردم رباط کریم و بهارستان است، که همچنان علی رغم وعده های پی در پی مسئولین در پیچ و خم تصمیم های مسئولان مربوطه دست به دست می شود و این عوارض نه تنها مردم عادی و شهروندان این دو شهرستان پر جمعیت در جنوب غرب استان تهران را آزار می دهد، که رانندگان کامیون، اتوبوس، تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی این منطقه نیز از عوارض این آزادراه گلایه مند هستند که حالا تصمیم بر این شده که ناوگان حمل و نقل عمومی بهارستان از پرداخت این عوارض معلف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بخشش جرایم عوارض اتوبان تهران - ساوه تشریح شد

جزییات بخشش جرایم عوارض اتوبان تهران - ساوه تشریح شد