مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:352020-12-29سياسي

نادران: اصلاحات مجلس در بودجه به نفع معیشت مردم انجام می شود


رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس گفت: رای کمیسیون تلفیق بودجه 1400 به کلیات لایحه بودجه معنادار بود و امیدواریم بعد از این، اصلاحات مدنظر نمایندگان مخالف و موافق نسبت به بودجه به نفع معیشت مردم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، الیاس نادران رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس با اشاره به نامه امروز رییس جمهور به رییس مجلس مبنی بر اینکه تراز منابع و مصارف لایحه بودجه اصلاح شده است، گفت: مجلس شورای اسلامی از زمان دریافت لایحه بودجه سال 1400 علی رغم عدم توضیحات نماینده دولت درباره جزییات و آثار اقتصادی و اجتماعی آن در جامعه، با دقت این سند مالی کشور را مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: کمیسیون های تخصصی مجلس از همان ابتدا با دقت لایحه بودجه سال آینده را بررسی و نقدهای مبنایی اساسی خود را نسبت به آن اعلام کردند.

نادران با بیان اینکه فضای عمومی مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه 1400 رد کلیات بودجه به دلیل وجود ایرادات فراوان بود، اظهار کرد: نمایندگان مجلس انتظار داشتند تا دولت ایرادات لایحه بودجه را اصلاح کند اما بعد از برگزاری جلسه سران قوا، گفت وگوها و تعاملات درونی مجلس و حضور مسئولان دولتی در نشست کمیسیون تلفیق بودجه و ارائه استلال های مختلف سرانجام با تصویب کلیات، بهترین تصمیمی را که می توانستند، بگیرند را اتخاذ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادران: اصلاحات مجلس در بودجه به نفع معیشت مردم انجام می شود

نادران: اصلاحات مجلس در بودجه به نفع معیشت مردم انجام می شود