مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:352020-12-29اقتصادي

ثبت نام غیرمستقیم 220 هزار نفر در استان سمنان برای سهام عدالت


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با اشاره به ثبت نام غیرمستقیم 220 هزار نفر در استان برای سهام عدالت گفت: ارزش سرمایه این افراد سه هزار و 500 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر خلیلی خواه عصر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت سهامداران سهام عدالت استان (متقاضیان سهامداری به روش غیرمستقیم) در محل اداره کل دارایی استان سمنان ضمن بیان اینکه با دریافت کد بورسی سهامداران عدالت می توانند در مجامع شرکت های بورسی حضور یافته و در تعیین و انتخاب هیئت مدیره و تصمیمات اثرگذار باشند، اظهار داشت: درمجموع 392 هزار نفر در استان سمنان دارای سهام عدالت هستند.

وی بابیان اینکه 220 هزار نفر از این افراد روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، تصریح کرد: سرمایه این افراد اکنون به سه هزار و 500 میلیارد تومان می رسد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با اشاره به اینکه 172 هزار نفر از هم استانی ها روش مستقیم را در ثبت نام سهام عدالت انتخاب کردند، گفت: سرمایه سهام داران به رو غیرمستقیم تحول عظیمی را در پیشبرد برنامه های و پروژه های اقتصادی استان ایجاد می کند.

خلیلی خواه با اشاره به ضرورت رعایت قوانین برای برگزاری مجمع الکترونیکی تصریح کرد: برای برگزاری این مجمع باید حدنصاب ثبت نام 50 درصدی محقق شود تا بتوانیم مجمع ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام غیرمستقیم 220 هزار نفر در استان سمنان برای سهام عدالت

ثبت نام غیرمستقیم 220 هزار نفر در استان سمنان برای سهام عدالت