مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 16:252020-12-29اقتصادي

ساخت و ساز مسکن در شهرکرد با هدف تعادل قیمت در دستور کار وزارت راه و شهرسازی باشد


ساخت و ساز مسکن در شهرکرد باهدف ایجاد تعادل در قیمت مسکن در دستور وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت و ساز مسکن در شهرکرد باهدف ایجاد تعادل در قیمت مسکن در دستور وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد.

اقبال عباسی 9 دی ماه در دیدار با وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قیمت مسکن در چهارمحال و بختیاری بسیار بالا است، اظهار کرد: بنابراین ضرورت دارد ساخت و ساز مسکن در شهرکرد باهدف ایجاد تعادل در قیمت مسکن در دستور کار این وزارتخانه قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 10 درصد از کل اعتبارات مربوط به احیای بافت فرسوده به این استان اختصاص یافته است، عنوان کرد: برنامه ریزی لازم برای استفاده بهینه از این اعتبارات ضروری است.

وی در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: حدود 4000 نفر واجد شرایط در این استان شناسایی شده است، نیاز است در اسرع وقت مدیرکل راه و شهرسازی نسبت به تهیه زمین اقدام کند، همچنین اعتبار مورد نیاز برای زیرساخت های مسکن مهر تامین شود.

عباسی با اشاره به لزوم رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی تعهد دارد مقدمات روکش آسفالت 200 کیلومتر از راه های روستایی استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز مسکن در شهرکرد با هدف تعادل قیمت در دستور کار وزارت راه و شهرسازی باشد

ساخت و ساز مسکن در شهرکرد با هدف تعادل قیمت در دستور کار وزارت راه و شهرسازی باشد