مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 16:552020-12-29سياسي

شعرخوانی صابر خراسانی و مداحی میرداماد در جمع زائران حاج قاسم+فیلم


حال و هوای گلزار شهدای کرمان در فاصله چند روز منتهی به نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار متفاوت تر از روزهای قبل است.

- خبرگزاری فارس – کرمان، در نهمین روز از دی ماه و فاصله سه روز مانده به نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در 13 دی ماه، حال و هوای گلزار شهدای کرمان بسیار متفاوت تر از روزهای قبل بود، زائران به مانند پروانه ای و با دل های بی قرارشان بر گرد مزار حاج قاسم می چرخند.

حال و هوای گلزار شهدای کرمان عصر امروز بسیار معنوی بود و معطر به یادواره سرداران و 133 شهید شرکت زغال سنگ کرمان که با شعرخوانی صابر خراسانی در وصف امام رئوف، امام زمان (عج)و شهدا و همچنین مداحی سیدمهدی میرداماد در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت مرهمی بود بر دلتنگی زائرانی که برای آرام کردن قلبشان به زیارت مزار سردار دل ها آمده بودند.

    سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخشی از سخنان خود در جمع زائران حاج قاسم و یادواره شهدا اظهار داشت: شهید سلیمانی یعنی همه شهدای ایران همه فکر و ارزش و اراده، شهیدان ما الگوهای حقیقی هستند که مسیر و جهت برای رسیدن به سعادت را برای ما مشخص کرده و می کنند.

وی بیان کرد: اگر شهیدان مظهر قدرت ملت بزرگ ایران هستند مفهومش این است که بازدارندگی بزرگ ملت ایران مدیون شهیدان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعرخوانی صابر خراسانی و مداحی میرداماد در جمع زائران حاج قاسم+فیلم

شعرخوانی صابر خراسانی و مداحی میرداماد در جمع زائران حاج قاسم+فیلم