مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 17:352020-12-29سياسي

حاج قاسم متخصص مدیریت در شرایط بحران بود


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی متخصص مدیریت در شرایط بحران بود و مسائل منطقه را در بدترین شرایط حل می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، پنجمین اجلاس مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور امروز، سه شنبه نهم دیماه 99 با حضور حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی - سیاسی فرمانده معظم کل قوا در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

  در این اجلاس که با محوریت گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج نیز در طی سه دهه رهبری انقلاب اسلامی، پیچیده ترین چالش ها را مدیریت کردند و کیان نظام و انقلاب را حفظ کردند.

حجت الاسلام سعیدی ضمن اشاره به نقش مدیریتی شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا و در غرب آسیا، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی متخصص مدیریت در شرایط بحران بود و مسائل منطقه را در بدترین شرایط حل می کرد.

در بحث سوریه راهکارهایی که ایشان به بشار اسد ارائه دادند راهگشا بود.

  رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از دیگر ویژگی های حاج قاسم سلیمانی را نگاه فراملی به  موضوع امنیت دانسته و گفت: در زمانی که آمریکا در نقطه ثقل غرب آسیا شروع به فعالیت کرد و رژیم صهیونیستی به نیابت از او وارد منطقه شد، کمتر کسی می فهمید آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم متخصص مدیریت در شرایط بحران بود

حاج قاسم متخصص مدیریت در شرایط بحران بود