مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 17:452020-12-29اقتصادي

ساخت 2300 واحد مسکونی برای محرومان تا پایان سال مالی در ایلام


2300 واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان ساخته شود که تاکنون روند احداث برخی از آنها مناسب و در حال انجام است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: 2300 واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان ساخته شود که تاکنون روند احداث برخی از آنها مناسب و در حال انجام است.

قاسم سلیمانی دشتکی، در دیدار مهندس خاکی پور ، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور ضمن تشکر از زحمات بنیاد مسکن کشور در ساخت مسکن محرومین استان، اظهار کرد: ظرف چند سال گذشته اقدامات کم نظیری در راستای ساخت مسکن محرومان در استان شروع شده است که انشاءالله تاپایان دولت به سرانجام خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: در این میان نقش بنیاد مسکن و حساب 100 حضرت امام (ره) برجسته و قابل تقدیر است.

سلیمانی دشتکی به سفر روسای سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره) به استان اشاره کرد و گفت: در جریان این سفر و بر اساس هدفگذاری انجام شده مقرر شد 2 هزار و 300 واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان ساخته شود که تاکنون روند احداث برخی از آنها مناسب و در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز در استان گفت: با تشکیل این انجمن کمک به ساخت مسکن محرومین هدفمند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2300 واحد مسکونی برای محرومان تا پایان سال مالی در ایلام

ساخت 2300 واحد مسکونی برای محرومان تا پایان سال مالی در ایلام