مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 17:552020-12-29اجتماعي

اهدا 183 تبلت توسط حامیان و خیرین به ایتام خراسان جنوبی


در دومین مرحله و با کمک حامیان و خیرین 183 تبلت به ایتام تحت حمایت به منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی، در اختیار دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان اهدا شد.

- رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی، امروز سه شنبه 9 دی در این مراسم گفت: پیش بینی مسئولان برای سال تحصیلی جدید، تداوم آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان است که در این زمنیه کمیته امداد موظف است امکانات لازم را برای ادامه تحصیل مطلوب جامعه هدف فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه هم اکنون 8500 دانش آموز از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند، اظهار کرد: فرزندان جامعه هدف امداد استعداد فوق العاده ای بهرهمند هستند و سعی خواهیم کرد با همراهی خیرین و حامیان بزرگوار که همیشه در همه مراحل در کنار خانواده های نیازمند بوده و هستند شرایط را برای همه دانش آموزان تحت حمایت فراهم کنیم تا خدای نکرده هیچ یک از دانش آموان تحت حمایت به دلیل نداشتن ابزارآموزش مجازی از تحصیل باز بماند.

سلم آبادی با تاکید بر اینکه کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند، گفت: مردم نیکوکار، خیران ارجمند، نهادها، سازمان ها و شرکت های تولیدی استان می توانند علاوه بر دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، کد دستوری #1*056*8877* پایگاه اینترنتی emdad.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 183 تبلت توسط حامیان و خیرین به ایتام خراسان جنوبی

اهدا 183 تبلت توسط حامیان و خیرین به ایتام خراسان جنوبی