مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 18:002020-12-29سياسي

تداوم تصدی گری دولت بر شرکت های مشمول واگذاری سهام عدالت


بازرس اتحادیه سهام عدالت کشور گفت: به جای حضور نمایندگان مردم در هیئت مدیره شرکت های مشمول واگذاری سهام عدالت،همچنان دولت به آن ها نماینده می فرستد که خلاف فرامین رهبری و قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین امینی خواه روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع آزادسازی سهام عدالت و نقشی که در سفره خانوار ایرانی و رونق صنعت و اقتصاد در استان ها دارد، اظهار داشت: لازم است مواردی را به عنوان نظرات کارشناسی و خواسته ها و مطالبات مردمی که در مراجعات حضوری مطرح می شود را ارائه دهیم.

جایگاه ویژه و مستمری برای تعاونی های شهرستانی سهام عدالت تعیین شده است وی با بیان اینکه ذکر شده، زنده به گور کنند.

بازرس اتحادیه سهام عدالت کشور با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب در ابلاغیه سه بندی سال 99 هم ابلاغیه 8 بندی سابق را پا برجا دانستند، افزود: ضمن اینکه هیچ قانون و دستورالعملی مبنی بر حذف نقشی که شرکت های تعاونی شهرستانی سهام عدالت دارند، تصویب نشده است.

امینی خواه خاطرنشان کرد: باتوجه به قوانین اصل 44 و بند 13 مصوبات مورخ 13/‏05/‏92‬ شورای عالی اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی، هنوز تعاونی های شهرستانی جایگاه خود را دارند؛ نقش ها و جایگاه هایی که قانون برای تعاونی ها مشخص کرده بحث شناسایی و ثبت نام سهامداران، مشارکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تصدی گری دولت بر شرکت های مشمول واگذاری سهام عدالت

تداوم تصدی گری دولت بر شرکت های مشمول واگذاری سهام عدالت