مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 18:102020-12-29سياسي

لزوم استقرار واحدهای کشتارگاهی صنعتی و نیمه صنعتی در آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم استقرار واحدهای کشتارگاه صنعتی و نیمه صنعتی در آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: تعداد 16 کشتارگاه دامی و 13 کشتارگاه طیور در آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند و باید مسائل بهداشتی بیش از پیش در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه آیدین رحمانی رضاییه در جلسه کمیته ساماندهی کشتارگاه های استان، اظهار داشت: تعداد 16 کشتارگاه دامی و 13 کشتارگاه طیور در آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند باید مسائل بهداشتی بیش از پیش در کشتارگاه ها مورد توجه قرارگرفته و واحدهای نظارتی با دقت بیشتری وظایف خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت کشتارگاه ها و رعایت مسائل بهداشتی در این مجموعه ها، بیان کرد: رمز توسعه یافتگی هر جامعه ای در گرو مؤلفه های زیادی است که بهداشت یکی از موارد مهم آن است از این رو رعایت بهداشت همگانی در تهیه و تولید اقلام گوشتی یکی از مطالبات مهم مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از ورود شهرداری ها به مباحث کشتارگاهی، تصریح کرد: باید اصلاحی در اتخاذ این تصمیم انجام شود و مدیریت شهری بیشتر در بعد نظارت بر این واحدها خدمات رسانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار واحدهای کشتارگاهی صنعتی و نیمه صنعتی در آذربایجان غربی

لزوم استقرار واحدهای کشتارگاهی صنعتی و نیمه صنعتی در آذربایجان غربی