مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 18:202020-12-29سياسي

دولت به جای حل مشکل مردم خوزستان دنبال انتقال آب است


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: دولت به جای نجات دادن مردم خوزستان از وضعیت بد فاضلاب، بودجه میلیاردی را برای انتقال آب از سرشاخه های کارون اختصاص می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری شامگاه سه شنبه در مراسم 9 دی و سالروز شهادت سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی که با حضور سرهنگ پاسدار احمد حمدی صخری رییس سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و تعدادی از سادات و سران و بزرگان عشایر بختیاری و عرب خوزستان برگزار شد، فتنه سال 88 را توطئه حساب شده دشمن را برای براندازی نظام دانست و گفت: بصیرت مردم ایران و ایستادگی آنان در کنار علما باعث خاموش شدن این فتنه شد.

وی به مشکلات مردم خوزستان به ویژه در مسائل خدمات و عمران اشاره کرد و افزود: دولت به جای اینکه به رهایی مردم اهواز و سایر شهرها از وضعیت بد فاضلاب و به خدمات رفاهی آنان توجه کند، بودجه میلیاردی را برای انتقال آب از سرشاخه های کارون اختصاص می دهد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حضور نمایندگان مردم خوزستان و بعضی از مسئولان کشوری را در تعطیلی پروژه انتقال آب بسیار مؤثر و قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: خوزستان به فردی مانند شهید سلیمانی نیاز دارد که دل به داخل حوادث در میان مردم بزند و در حل مشکلات میدانی عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به جای حل مشکل مردم خوزستان دنبال انتقال آب است

دولت به جای حل مشکل مردم خوزستان دنبال انتقال آب است