مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 20:202020-12-29اقتصادي

طرح مسکن بومیان کیش کلید خورد / برخورداری بومیان کیش از مسکن ارزان قیمت


عملیات اجرایی طرح مسکن بومیان جزیره کیش در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، عملیات اجرایی طرح مسکن بومیان جزیره کیش در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع عصر امروز با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شد.

غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عصر امروز نهم دی ماه در آیین عملیات اجرایی طرح مسکن بومیان کیش، این طرح را یکی از مطالبات به حق بومیان این منطقه برای برخورداری از مسکن ارزان قیمت عنوان کرد و گفت: پس از سپری شدن یک فرایند طولانی، بر اساس رویکرد مسئولیت اجتماعی و با هدف ساخت مسکن ارزان قیمت برای بومیان کیش تفاهم نامه ای با بنیاد مستضعفان به امضا رسید که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ و ارزشمند هستیم.

وی با بیان اینکه توجه به نیاز جدی اقشار مختلف ساکن در جزیره کیش در حوزه مسکن با اولویت بومی ها آغاز شده است، اظهار داشت: علاوه بر بومیان، اقشار دیگر جامعه نیز در این منطقه حضور دارند که با گرانی مسکن و شرایط سخت اقتصادی دچار مشکلات جدی هستند که برای رفاه حال تمام ساکنان این منطقه آزاد تهمیدات لازم اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسکن بومیان کیش کلید خورد / برخورداری بومیان کیش از مسکن ارزان قیمت

طرح مسکن بومیان کیش کلید خورد / برخورداری بومیان کیش از مسکن ارزان قیمت