مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 20:452020-12-29اقتصادي

جذب 90 درصد تسهیلات در حوزه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 درصد تسهیلات اختصاص داده شده در حوزه روستایی و عشایری این استان جذب شده است و حدود 4 میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی نیز جذب شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 درصد تسهیلات اختصاص داده شده در حوزه روستایی و عشایری این استان جذب شده است و حدود 4 میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی نیز جذب شده است.

حسین کلانتری افزود: با توجه به سفر هیات اعزامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست هایی برای بازدهی بهتر سفر و هماهنگی های لازم صورت گرفت و 4 طرح مهم آبی، 2 پروژه راه و چندین طرح اشتغالزا روی میز قرار داده شده و از اعلام آمادگی این هیات برای نتیجه بخشی به این طرح ها قدر دان وزیر محترم و معاونین وی هستیم.

وی تصریح کرد: برای نمونه مجوز ماده 56 برای سد تنگ سرخ و سد آبریز کهگیلویه گرفته شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ایجاد کلینیک کارآفرینی اشتغال در این استان ضرورت دارد و ظرفیتی مهم برای توسعه و ایجاد اشتغال محسوب می شود.

کلانتری بابیان اینکه اعزام این هیات بلند پایه نشان از توجه ویژه دولت به این استان است ،تاکید کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های استان توسط این تیم در نشست ها و بازدیدهای مختلف و بازدید از شهرستان های استان مورد رصد و ارزیابی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 90 درصد تسهیلات در حوزه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد

جذب 90 درصد تسهیلات در حوزه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد