مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 20:552020-12-29بين الملل

آمریکا تصورش را نمی کرد مقاومت پس از ترور شهید سلیمانی ادامه یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی نظامی گروه مقاومت کتائب حزب الله یکی از شاخه های الحشد الشعبی عراق گفت که آمریکا فکرش را نمی کرد که مقاومت در برابر اشغالگری پس از ترور شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ادامه داشته باشد.

- سخنگوی گروه کتائب حزب الله یکی از شاخه های سازمان الحشد الشعبی گفت که آمریکا تصورش را نمی کرد که پروژه مقاومت در برابر اشغالگری پس از ترور شهیدان سلیمانی و المهندس هم ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سخنگوی نظامی گروه مقاومت کتائب حزب الله یکی از شاخه های الحشد الشعبی عراق گفت که آمریکا فکرش را نمی کرد که مقاومت در برابر اشغالگری پس از ترور شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری صابرین نیوز ، جعفر الحسینی شامگاه سه شنبه گفت: حملات آمریکا به الحشد الشعبی از زمانی شروع شد که الحشد پروژه داعش را که با پشتیبانی آمریکا در حال اجرا بود، ناکام گذاشت .

او پایگاه آمریکا در منطقه مرزی التنف سوریه را پوشش امنیتی آمریکایی ها برای تحرکات داعش و نفوذ آنها از سوریه به داخل خاک عراق دانست.

الحسینی گفت: حضور نیروهای الحشد الشعبی در پیرامون سفارت آمریکا در بغداد پس از جنایت آمریکایی ها در حمله به پایگاه کتائب حزب الله در شهر القا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تصورش را نمی کرد مقاومت پس از ترور شهید سلیمانی ادامه یابد

آمریکا تصورش را نمی کرد مقاومت پس از ترور شهید سلیمانی ادامه یابد