مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 04:302020-12-30سياسي

دو تاثیر مهم ترور سردار سلیمانی بر منطقه


تضعیف روند مبارزه با تروریسم تکفیری در کل منطقه و جهان و از سویی تضعیف روند مدیریت بحران های جاری منطقه دو امری است که با ترور سردار شهید سلیمانی بر ثبات و امنیت منطقه شاهد هستیم.

- یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: تضعیف روند مبارزه با تروریسم تکفیری در کل منطقه و جهان و از سویی تضعیف روند مدیریت بحران های جاری منطقه دو امری است که با ترور سردار شهید سلیمانی بر ثبات و امنیت منطقه شاهد هستیم.

سید حسین موسویان در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که بعد از یکسال و روشن شدن ابعاد ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی و با توجه به تحولات منطقه ای، به نظر شما این اقدام آمریکا با چه هدفی انجام شد؟ گفت: اقدام ترامپ در ترور سردار سلیمانی از روی ضعف و درماندگی و وحشت بود.

آمریکای ترامپ موفقیت ایران در رهبری مبارزه با تروریسم تکفیری را نمی توانست تحمل کند چون خروج از برجام و سیاست فشار حداکثری را تحت ادعای تروریسم دولتی ایران آغاز کرد.

این دیپلمات پیشین کشورمان تصریح کرد: اکنون افشا شده که آمریکا در ایجاد گروه های تروریستی تکفیری نقش داشته است، منتهی واشنگتن در مورد این گروه ها، سیاست دومنظوره ضعف و بقا را داشته است.

از یک طرف با مبارزه با آنها، قدرت یافتن آنها را مهار می کند تا ضعیف بمانند و شاخ جدی برای متحدین شان نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تاثیر مهم ترور سردار سلیمانی بر منطقه

دو تاثیر مهم ترور سردار سلیمانی بر منطقه