مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 05:152020-12-30اجتماعي

خاک مازندران آلوده نیست


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت:با توجه به بررسی ها و آنالیزهای انجام شده از خاک های استان، هیچگونه آلودگی خاک از لحاظ فلزات سنگین و سمی بودن خاک ها در مزارع نداریم.

- رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران: خاک مازندران آلوده نیست ایسنا/مازندران رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت:با توجه به بررسی ها و آنالیزهای انجام شده از خاک های استان، هیچگونه آلودگی خاک از لحاظ فلزات سنگین و سمی بودن خاک ها در مزارع نداریم.

محمودرضا رمضانپور در جلسه شورای تحقیقات کشاورزی استان مازندران با بیان اینکه اگر تحقیقی انجام می شود باید برای توسعه استان باشد، گفت: در دنیا تحقیق و توسعه با هم می آید و در بخش کشاورزی موضوع تحقیق و توسعه بسیار ملموس است و هم افزایی بین تحقیقات و بخش اجرا یکی از نشانه های توسعه است چراکه هر یک از بخش های تحقیقاتی که در مرکز تحقیقات فعالیت های تحقیقاتی انجام می دهند متناظر با دستگاه های وابسته و پیوسته جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: در چند دهه اخیر که افزایش عملکرد محصولات کشاورزی و بهبود تولیدات کشاورزی و دامی اتفاق افتاد منتج از فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی است که در مراکز پژوهشی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقات انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک مازندران آلوده نیست

خاک مازندران آلوده نیست