مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:152020-12-30اقتصادي

اختصاص کمک 30 میلیارد تومانی به بازسازی مناطق آبگرفته ماهشهر


30 میلیارد تومان برای کمک به مناطق آبگرفته شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی اختصاص می یابد.

- اهواز - رییس بنیاد مستضعفان گفت: 30 میلیارد تومان برای کمک به مناطق آبگرفته شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح شامگاه سه شنبه در نشستی در استانداری خوزستان اظهار کرد: این اعتبار برای کمک به مناطق دچار آبگرفتگی در شهرهای بندر ماهشهر، بندر امام خمینی و شهر چمران از سوی بنیاد اختصاص می یابد.

فتاح افزود: همچنین یک بسته حمایتی از سوی بنیاد مستضعفان برای خانواده های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در آبادان، خرمشهر، بندر ماهشهر، بندر امام خمینی و شهر چمران پرداخت می شود.

وی ادامه داد: برای کمک و توسعه زیرساخت ها در شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی در نشست با مسئولان تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به سفر خود به آبادان و خرمشهر گفت: بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان توسط این بنیاد با پیشرفت 91 درصدی به صورت مدرن و زیبا در حال ساخت است که پیش بینی می شود در بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

فتاح با اشاره به اجرای طرح توسعه نیروگاه حرارتی هزار مگاواتی خرمشهر توسط بنیاد مستعضفان گفت: این نیروگاه دارای 6و احد گازی به ظرفیت هزار مگاوات است که با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص کمک 30 میلیارد تومانی به بازسازی مناطق آبگرفته ماهشهر

اختصاص کمک 30 میلیارد تومانی به بازسازی مناطق آبگرفته ماهشهر