مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:502020-12-30سياسي

آماده ایجاد موزه مقاومت با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم


رییس سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، آمادگی این سازمان را برای ایجاد موزه اختصاصی مقاومت با محوریت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد.

- رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی: آماده ایجاد موزه مقاومت با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، آمادگی این سازمان را برای ایجاد موزه اختصاصی مقاومت با محوریت سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در شصت و هفتمین سه شنبه علمی فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی که با رونمایی و معرفی از هدایای این شهید بزرگوار به موزه حرم مطهر همراه بود، اظهار کرد: سازمان کتابخانه ها آمادگی دارد از محققانی که پیرامون شخصیت و ابعاد مختلف مکتب سلیمانی به پژوهش می پردازند، حمایت کند.

وی در این مراسم که به صورت وبینار در محل تالار محققان برگزار شد، تصریح کرد: مکتب حاج قاسم امتداد مکتب اهل بیت(ع) است و ایشان همچون صدیقه طاهره(س) که خود را سپر محافظت از ولایت کرد، در این راه به شهادت رسید.

بر اساس گزارش آستان نیوز، رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی سیره اهل بیت(ع) را در زندگی سردار شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ایجاد موزه مقاومت با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم

آماده ایجاد موزه مقاومت با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم