مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:552020-12-30حوادث

باند بزرگ پرندگان تاکسیدرمی با 318 قطعه در آمل توقیف شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل، ازشناسایی و توقیف لاشه تاکسیدرمی شده بیش از 318 قطعه انواع پرندگان مهاجر و نادر از یک باند معروف با شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد.

- وحید رضاییان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اعضای این باند که 2 شکارچی متخلف بودند، پرندگان مهاجر، لاشه آنها را تاکسیدرمی کرده و هر قطعه را به قیمت 150 تا 200 هزار تومان به فروش می رساند.

وی توضیح داد که لاشه پرندگان دریک عملیات با پیگیری های مأموران حفاظت محیط زیست حدفاصل پلیس راه بایجان بخش لاریجان و هماهنگی مقام قضایی لاریجان آمل، از اعضای این باند متخلف کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل لاشه های تاکسیدرمی کشف شده را از گونه های مختلف پرندگان مهاجر شامل کاکایی بزرگ و کوچک، قرقاول، سبزقبا، زنبورخوار و مرغابی ویک بال تنجه معرفی کرد و گفت که از این باند که از مازندران با یک دستگاه خودروی نیسان در جاده هراز به سمت تهران درحرکت و ارسال پرنده ها بودند، کشف و ضبط شده است.

وی افزود که دو شکارچیان متخلف این باند بلافاصله دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شده است.

شکار و تاکسیدرمی گونه های مختلف حیات وحش در سال های اخیر به علت تقاضای زیاد در جامعه به یک شغل کاذب و سرگرمی برای عده ای سودجو در مازندران تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند بزرگ پرندگان تاکسیدرمی با 318 قطعه در آمل توقیف شد

باند بزرگ پرندگان تاکسیدرمی با 318 قطعه در آمل توقیف شد