مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:552020-12-30سياسي

خدمات آموزشی به 15 هزار عضو سامانه مبشران ارائه می شود


مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی از ارائه خدمات آموزشی به 15 هزار عضو سامانه مبشران سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی متقی فر صبح چهارشنبه در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: آموزش اقشار تأثیرگذار و مؤثرین فرهنگی، مبلغین، مبلغات و مداحان یکی از اهداف اداره کل آموزش سازمان است.

وی با بیان اینکه در سامانه مبشران ظرفیت عالی برای ارائه آثار آموزشی به اقشار تأثیرگذار وجود دارد افزود: از عضویت 15 هزار عضو در سامانه مبشران سازمان تبلیغات اسلامی و ارائه خدمات آموزشی به آنان خبر داد.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ظرفیت کار در حوزه آموزش اقشار تأثیرگذار در بوشهر فراهم است، ابراز داشت: استان بوشهر در حوزه آموزش اقشار تأثیرگذار نیاز به پشتیبانی زیرساخت، محتوا و تأمین استاد دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی پشتیبانی از برنامه های آموزشی استان ها است، افزود: با ارائه آموزش های مناسب از ظرفیت اقشار تأثیرگذار زمینه تبیین محورهای مختلف جریان محتوایی اسلام ناب و مکتب حضرت امام (ره) در جامعه را فراهم می کنیم.

متقی فر ادامه داد: پشتیبانی محتوایی، شبکه سازی و شناسایی اساتید و افراد حقیقی را از اقدامات مهم در زمینه توانمندسازی اقشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات آموزشی به 15 هزار عضو سامانه مبشران ارائه می شود

خدمات آموزشی به 15 هزار عضو سامانه مبشران ارائه می شود