مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:052020-12-30سياسي

دهه بصیرت و ولایت 10 زندانی آزاد می شوند


فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را از مهمترین فعالیت های دهه بصیرت و میثاق با ولایت اعلام و خاطرنشان کرد که آزادی 10 زندانی در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را از مهمترین فعالیت های دهه بصیرت و میثاق با ولایت اعلام و خاطرنشان کرد که آزادی 10 زندانی در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ پاسدار عباس بنایی، با اشاره به اینکه بیش از 70 عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط این ناحیه از سپاه در شمالغرب شیراز، اجرا می شود، گفت: برنامه های این دهه از روز نهم دی و با رژه موتورسواران آغاز شده و با برنامه های مجازی تداوم یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه، بنایی گفت: نشست های روشنگری در قالب فضای مجازی، وبینار و لایو اینستاگرام با دعوت از استادان مختلف از برنامه های دیگر ایام دهه بصیرت است.

وی افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع بسته های بهداشتی و سبدهای معیشتی، شعارنویسی بر روی خودروها توسط بسیجیان، برگزاری بسیجیان مختلف هم از وصیت نامه شهید سلیمانی و هم زندگینامه و شخصیت وی از دیگر برنامه های این ناحیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه بصیرت و ولایت 10 زندانی آزاد می شوند

دهه بصیرت و ولایت 10 زندانی آزاد می شوند