مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:152020-12-30سياسي

زارعی : 9دی و تشییع سلیمانی عملیات های بین المللی ملت بود


در تجربه های جهانی، کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که با اجتماعات ملی، به تولید عملیات های بین المللی مبادرت کند بین المللی شدن ملت و بین المللی فکردن ملت و سیاسی بودن ملت در انحصار انقلاب اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رییس بسیج اساتید در آیین رونمایی از آثار جدید منوچهر محمدی که که از سوی سازمان بسیج اساتید کشور و انجمن انقلاب اسلامی  به مناسبت 9 دی برگزار شد، گفت : انتخابات در ایران پسا انقلاب اسلامی خار چشم لیبرال دموکراسی است چون فصل ممیز ایران و ساختار ارتجاعی پهلوی و رژیم های ارتجاعی حامی غرب در منطقه ما مردم سالاری است.

وی افزود: از این رو یورش به صندوق های رای و نبردهای سنگین هشت ماهه آمریکا و  کشورهای اروپایی با کمک نیروهای میدانی فتنه در تهران و در برخی شهرهای بزرگ ایران از طریق درگیری و شرارت و آتش زدن نه صرفا برای براندازی بلکه برای سیطره استبداد و حذف انتخابات بود زیرا در صورت مقاومت نکردن رهبری حکیم و مردم سالار برای حفظ نتایج مشارکت ملی قهر کردن ملت از انتخابات و همچنین بی اعتمادی به دیگر انتخابات ها منجر می شد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در اینجا بود که ملت در کنار رهبر مردم سالار اما جلوتر از دیگر ساختارهای قدرت و سیاست به میدان آمد و هشت ماه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی : 9دی و تشییع سلیمانی عملیات های بین المللی ملت بود

زارعی : 9دی و تشییع سلیمانی عملیات های بین المللی ملت بود