مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:252020-12-30ورزشي

تخصیص زمین از سوی دولت برای احداث اماکن ورزشی در قم


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: لازم است تا در مناطقی که در حال توسعه است دولت زمین هایی را برای احداث اماکن ورزشی در اختیار نهادهای ذیربط قرار دهد.

- حسن مالکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به وضعیت سرانه ورزشی قم اظهار کرد: همه برنامه های ورزشی قم دست شهرداری نیست اما آنچه که در اختیار شهرداری قرار دارد تلاش می شود بتوانیم برنامه های خوبی را برای بالا بردن نشاط اجتماعی داشته باشیم.

وی با اشاره افتتاح دو سالن ورزشی که به تازگی به همت شهرداری قم انجام شده است، تصریح کرد: چند سالن ورزشی دیگر نیز در حال اجرای مراحل پایانی است که افتتاح این سالن ها می تواند بر رشد نشاط اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم اضافه کرد: شهرداری قم برای بهبود وضعیت ورزش قم در تلاش است تا 8 سالن ورزشی را به بهره برداری برساند و در بوستان ها نیز از فضاهای باز برای برنامه های ورزشی بهره ببرد.

وی با اشاره به افتتاح سالن های ورزشی از سوی شهرداری قم گفت: سالن ورزشی بوستان آفتاب در انتهای شهر قائم و سالن ورزشی خیابان ناجا، سالن ورزشی در منطقه 8 و یک سالن ورزشی در منطقه 2 در مراحل پایانی قرار دارند که پیشرفت خوبی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص زمین از سوی دولت برای احداث اماکن ورزشی در قم

تخصیص زمین از سوی دولت برای احداث اماکن ورزشی در قم