مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:302020-12-30بين الملل

پمپئو درصدد وارد کردن نام کوبا در لیست حامیان تروریسم است


یک رسانه آمریکایی از تلاش وزیر خارجه این کشور برای وارد کردن نام کوبا به لیست کشورهای حامی تروریسم در آخرین روزهای باقی مانده از دولت «دونالد ترامپ» خبر داد.

- یک رسانه آمریکایی از تلاش وزیر خارجه این کشور برای وارد کردن نام کوبا به لیست کشورهای حامی تروریسم در آخرین روزهای باقی مانده از دولت دونالد ترامپ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نیویورک تایمز در گزارش خود می نویسد: مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا، در آخرین روزهای حضور خود در وزارت خارجه آمریکا قصد دارد کوبا را در فهرست حامیان مالی تروریسم قرار دهد.

به گفته مقمات آمریکایی، پمپئو در سه هفته ای که تا پایان دولت دونالد ترامپ باقی است فرصت دارد که در مورد این طرح تصمیم گیری کند.

بنا بر این گزارش، قرار دادن کوبا در فهرست حامیان مالی تروریسم همچنین نوعی تشکر از کوباییها و لاتین تبارهای ضدکمونیست ساکن فلوریدا است که در انتخابات کنگره و ریاست جمهوری ماه نوامبر به ترامپ و سایر جمهوریخواهان رای دادند.

هنوز مشخص نیست که آیا پمپئو در این باره تصمیمی اتخاذ کرده یا خیر.

دموکرات ها و کارشناسان سیاست خارجی معتقدند که ترامپ و مقام های ارشد دولتش قصد دارند بایدن را در ماه های نخست ریاست جمهوری اش با مشکلاتی مواجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپئو درصدد وارد کردن نام کوبا در لیست حامیان تروریسم است

پمپئو درصدد وارد کردن نام کوبا در لیست حامیان تروریسم است