مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:352020-12-30سياسي

دلنوشته هایی که آرزوهای ایتام البرز را برآورده کرد


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز گفت: آرزوهای 478 کودک مورد حمایت کمیته امداد امام(ره) توسط حامیان البرزی برآورده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا لشینی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز با اشاره به اقدام نیکوکارانه حامیان البرزی، گفت: آرزوهای 478 کودک تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) از ابتدای سال جاری تا کنون  با رقمی به ارزش 900 میلیون تومان برآورده شد .

لشینی گفت: دوچرخه، تبلت، لباس، انواع اسباب بازی و لوازم منزل از جمله آرزوهای فرزندان ایتام و محسنین می باشد که درسایت حامی آرزو ها به آدرس http://hamiarezooha.

ir ثبت و توسط حامیان برآورده شده است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه های محرومیت زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش ازپیش خیّران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن 32801071 فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

وی همچنین گفت: در حال حاضر 1422 فرزند طرح اکرام ایتام و 2811 فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز می باشند که توسط حامیان حمایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلنوشته هایی که آرزوهای ایتام البرز را برآورده کرد

دلنوشته هایی که آرزوهای ایتام البرز را برآورده کرد